dinsdag 9 maart 2010

Award...



De spelregels:
A. Maak een link in je blog naar degene van wie je de award hebt ontvangen.
B. Vertel 7 facts over jezelf.
C. Geef de award door aan 7 bloggers.



A. Dank je wel Bohemienmama.

B. Dan hier de volgende 7 feitjes...
1. Ik ben komende april 12 jaar geleden gestopt met roken. Het stoppen gaf geen problemen, ging boven verwachting. Ik zag er vreselijk tegenop - dacht dat ik het nooit zou kunnen maar toen de motivatie op orde was, ging het pijnloos... Al die beren en leeuwen ben ik daadwerkelijk nooit tegen gekomen, alleen maar tijdens 'de weg naar het stoppen'.
2. Gisteren, 09-03-2010, heb ik voor het eerst de was buiten gehangen en droog gekregen dit jaar. Ik ruik het zelfs als ik de kasten open waar de buiten gedroogde was in zit. Nouja, oké... dat zit tussen de oren...
3. Ik ben iets leuks aan het doen/maken voor een collega blogger maar het stagneert. Ik baal ervan en wil het persé af hebben. Wellicht een week verplicht wegleggen voor nieuwe inzichten... 4. Ik heb twee nieuwe strandjurken gepast afgelopen week. Helemaal te gek die jurken. Nu nog wat aandacht voor mijn lijfje en de huidskleur...
5. Ik hou van alledrie mijn kinderen evenveel - hoewel ze geen van drieën op elkaar lijken is er toch geen verschil.
6. Wij gaan in april met de familie (mijn moeder, haar kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen) een weekend weg. Dat is een jaarlijks weekend met z'n 36en waar ik altijd erg naar uitkijk. In de loop van het weekend kijk ik dan wel weer uit naar de terugreis... Dit jaar gaat de reis naar de omgeving van Giethoorn.
7. Ik lust geen alcohol, ben zonder die borrel ook een bijzonder gezellig mens...


C. Het stokje doorgeven is een lastige. Toch ga ik dit keer wel bloggers uitnodigen om het stokje over te nemen...
-Beukenootjes
-Er komt een klein meisje bij de dokter
-Stelletje mutsen
-Thuisonderwijs met 3 jongens
-Emma en Mona
-De mama van Lisa en Emma
-Loesje
Succes ermee en maak er wat moois van...






5 opmerkingen:

  1. Heel lief dat je hem aan mij doorgeeft, maar ik kreeg hem al eens en ik ben geen fan van het "iets over mezelf vertellen". Toch heel erg bedankt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Anneke, gefeliciteerd met je award.
    ik zie loesje erbij staan maar nu weet ik niet of je mij bedoeld of een andere loesje.
    zo ja dan bij deze bedankt.
    Ik hoor het misschien nog wel.
    groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je prijs! Een stukje waardering is altijd prettig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Loesje,
    Natuurlijk ben jij het, wie anders...
    Succes,
    Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd !! Een mooie prijs en heel erg verdiend !!!
    groetjes vanuit het zonnige zuiden.

    BeantwoordenVerwijderen