zondag 4 april 2010

Fijne paasdagen


Ik wens iedereen fijne paasdagen en hoop dat de tweede paasdag wat meer te bieden heeft dan de eerste qua temperatuur...



Wij deden deze dag niet zoveel bijzonders - een beetje rustig de dag begonnen - met een paasbrunch en vanavond gaan we gourmetten. Vanmiddag speelden we lips en de één zong nog valser en harder dan de ander...



We hebben ons voorgenomen morgen wat actievers te gaan doen - hoewel ik nog geen idee heb wat we dan als actievers bedenken. Er is een grote snuffelmarkt in de ijsbaan - wellicht is dat een ideetje, maar ik weet dat niet alle gezinsleden daar evenveel van houden.
Bij de Binnenmaas (leuk recreatieoord waar we een abonnement hebben) is het waarschijnlijk morgen erg goed toeven - als de zon maar wat meer schijnt en de omgeving wat droger is.



Ik ben dol op voorjaarsbloemen - vooral narcissen en blauwdruifjes zijn favoriet. Een goede kleur bloempot of één van die gezellige kistjes of mandjes zijn helemaal hot. Daar kan ik geen genoeg van krijgen. Wekelijks laat ik me verleiden door het één of ander...





Roos heeft op school een bloempotje in een mooi lentepotje omgetoverd - erg leuk.
Eieren zoeken is dit jaar voor het eerst niet gedaan. De paashaas had geen zin om in de stromende regen de eieren in de tuin te verstoppen... en geef me eens ongelijk...



5 opmerkingen:

  1. Nou wat een snertweer was het...bah hopelijk is het morgen beter. Leuk potje trouwens !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne pasen voor jou ook(PS heb je mailtje ontvangen en reeds beantwoord)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog een fijne Pasen dan maar, hopelijk morgen wat meer zon en een wat aangenamer temperatuurtje misschien? ;-)
    En inderdaad, vrolijk potje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, ik hoop ook op een wat warmere 2e paasdag! En ook hier een lekker relaxed dagje, zat om 1 uur nog in m'n pyama! Héérlijk!
    Morgen met m'n zusje op brocante jacht. Ook hier houdt de rest van het gezin er niet zo van, dus die blijven gewoon lekker thuis! Iedereen blij! Nog een fijne 2e paasdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pasen was inderdaad frisjes, gelukkig wordt dat nu goed gemaakt met veel zonneschijn.

    BeantwoordenVerwijderen