woensdag 26 augustus 2009

Inspiratie...

Gisteren was de eerste dag dat ik weer werkte na onze vakantie en dat viel me een beetje tegen. Het geflierefluit is weer verleden tijd. Ik kocht 's avonds de Knippie en daarin staan twee bijzonder leuke patronen voor Lente. Toevallig heb ik voor alletwee nog genoeg reststoffen liggen zodat ik vrijwel direct aan de slag zou kunnen.

In de omgeving van Amsterdam heb ik deze zomer op een kofferbakmarkt wat doosjes boordstof bij elkaar gezocht in de meest waanzinnige kleuren. Natuurlijk kostte het weer 2x niets. Daar ben ik nu helemaal blij mee. Lente is dol op ballonrokken dus dat komt helemaal goed dit keer.

Nu even opletten dat ik snel de vakantieboel aan kant krijg zodat ik ook daadwerkelijk kan gaan beginnen met het ballonrokje. Ik zie er naar uit.

2 opmerkingen:

  1. Welkom in Blog-land!! Leuk dat je mijn blog volgt, en ook leuk om zo weer van je te lezen.

    Grappig dat op de foto bovenaan je blog de beer een strandjurkje van mij aan heeft, heel grappig!! Ben benieuwd naar je creaties die je gaat maken voor de meiden!

    groetjes Astrid
    www.astrids-atelier.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaahaaaa, Lente is helemaal fan van varkens, haar hele kamer staat vol met spaarvarkens en andere varkensdingen en natuurlijk ontelbaar veel varkenknuffels. (Zal er eens een foto van plaatsen op mijn blog.) En wat is een varken zonder kleding van Astrids-atelier... juist... BLOOT!!! Dat zei ze zelf laatst een keertje toen ik vroeg waarom zij haar knuffel kleertjes aandoet. (Gelukkig hebben we veel kleertjes op voorraad.)
    Die foto is gemaakt afgelopen zomer op het strand. Het gaat zo: Lente komt aanlopen - ze legt haar handdoek neer - crocs uit - varken neerleggen om te zonnen en zo de zee in...
    Onbetaalbaar zo leuk!!!
    Zeker leuk om zo eens bij elkaar 'binnen' te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen