maandag 7 september 2009

... bij mij zit een tasje in een tasje...











Een paar dagen geleden was ik aan het rond neuzen in een grote rieten mand met allerlei handwerkjes. De meeste werkjes zitten in een tasje en zijn half af. Eén van de tasjes had wat restanten synthetisch raffia en een half gehaakt tasje in een gezellige zomers kleur: geel met oranje. Lente zat mee te neuzen en was direct helemaal weg van de kleuren. Ik ben daar mee aan de gang gegaan en nu is het af. Het is een leuk tasje geworden waar precies het eten en drinken van Lente in past voor bij de overblijf. Ik wil nog iets bedenken wat als sluiting kan. Wellicht 2 kleine houtje-touwtjes in een gezellig bijpassende kleur. Helaas ging de raffia helemaal op - geen restantjes meer om nog een leuke applicatie erop te maken. Lente wil wel graag wat zonnebloemen uit mama's vaas erop. Maar dat lijkt mij niet handig (hahaha) - misschien een leuke kunststof variant???

Nu nog vele tasjes te gaan...
Groetjes van Anneke.

1 opmerking: