Dit is het vervolg op een stukje wat ik op 19-01 schreef over een dilemma:
De dag nadat ik de bon tegenkwam heb ik nog even met de winkel gebeld. Ik vond het toch een beetje rottig en wilde er even aandacht aan besteden.
De vriendelijke mevrouw die ik aan de telefoon had begreep in eerste instantie niet waar ik het over had. Na een derde uitleg had ze het door. Ik had een leren jasje gekocht in 2009, zag in 2010 op de bon dat hij niet was betaald.
Maar nee - ik had geen kaartjes meer van het artikel - 2009 was al afgesloten - NO PROBLEM!!
Bedankt voor het bellen en graag tot ziens!!!
Nouja, jullie allemaal bedankt voor de reakties, we hebben een fijn jasje, lekker warm en voordelig... en een schoon geweten...
oooooooooooh, nu voel ik me een slecht mens :-(
BeantwoordenVerwijderenIk zou nooit of te nimmer gebeld hebben ... ze moesten 't maar gezien hebben ...
Super van je!
BeantwoordenVerwijderenaha goed van je! zo krijgt men weer vertrouwen in de mensheid :-)
BeantwoordenVerwijderenZo en nu maar lekker van de lekker warme jas gaan genieten.
BeantwoordenVerwijderengroetjes Kronova
Geweldig! En nu kun je tenminste genieten van die jas.
BeantwoordenVerwijderen