dinsdag 10 augustus 2010

Een korte up-date...

En ineens besef ik dat het al weer twee weken geleden is dat ik voor het laatst een stukje heb geschreven op mijn blog. En dat vind ik jammer, want bloggen is leuk.

Maar wat ook leuk is, is de zomer en de kinderen hebben vakantie en mama moet werken dat is dan weer minder leuk in de kindervakanties...

Al mijn tijd gaat naar mijn kinderen wanneer ik niet aan het werk ben - we zijn vaste klant in het zwembad, op het strand, in speeltuinen en ondernemen van alles. Daar ga ik vast nog een keer een stukje over schrijven.

Deze morgen doen we rustig aan want mama moet werken vanavond en soms moet het huishouden ook wat aandacht...

Wat ik vergat te vertellen was dat ik dit weekend een fijn kadootje van iemand heb gekregen in het kader van Geef-het-door, hiervoor erg bedankt, en net kreeg ik van iemand weer een fijn kadootje in het kader van pay-it-forward, ook hiervoor erg bedankt...

Natuurlijk ga ik daar nog een paar leuke plaatjes van maken zodra ik de accu-oplader heb gevondenvan mijn fototoestelletje... en stukjes over schrijven. En natuurlijk bedenken wat ik dan weer ga doorgeven en zelfs zelf maken... maar deze week is voor mijn gezinnetje om samen tijd door te brengen deze laatste dagen van onze zomervakantie...

1 opmerking:

  1. Altijd fijn om weer wat van je te lezen. Geniet nog van de tijd met je gezin én de vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen