dinsdag 19 januari 2010

Dilemma...

Niet zo lang geleden zijn wij, met het hele gezin, de stad in geweest voor wat extra kleding. Extra winterjasje, spijkergoed, nachtkleding en nog wat dingen. Veel bij dezelfde zaak. Drie tassen vol!!! Opruiming, goede acties, bij het afrekenen viel het erg mee. De hoeveelheid artikelen werden nageteld - op de bon én op de toonbank...




In de auto spraken we er nog over, dat het zo'n lekkere voordelige zaak is, hoe goed we zijn geslaagd, fijn - die extra kassakortingen.
Tot ik gisteravond de bonnen uit m'n portemonnee haalde om op te ruimen.
Hadden ze de leren jas niet meegerekend. Helemaal niets extra kassakorting, gewoon lompigheid!!!
Nouja, het is een lekker jasje, niet duur ook - hahaha.



Maar gisterenavond in bed lag ik er toch nog aan te denken - moet ik nou alsnog daar weer naartoe gaan - het is al bijna drie weken geleden...

6 opmerkingen:

  1. Had de kassiere maar op moeten letten toch? Jij hebt niets fout gedaan. Kan me voorstellen dat je er wel aan denkt natuurlijk, maar ik zou je deze keer gewoon een mazzeltje gunnen!
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ook dat ze maar wat beter op hadden moeten letten. Bovendien is het al 3 weken terug , ik zou zeggen lekker genieten van zo'n goedkoop jassie :-) Ziet er leuk uit trouwens ;-) De som hebben we hier samen opgelost :-) Ik had dus een beetje hulp...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hm moeilijk dilemma weer, ikzelf ga wel altijd terug als ik onterecht teveel betaald heb, en ook als ik onterecht te kort betaald heb, ben vast een van de weinigen,vaak zijn de mensen zo aangenaam verrast dat ik ook daarvoor terugkom dat ik soms toch korting of iets anders erbij krijg :-)
    Ik denk dan maar weer hoe zou je zelf behandeld willen worden als het jouw toko was.....
    maar ja je moet het natuurlijk gewoon zelf weten:-)
    gr sillie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. tja ik zou me persoonlijk er niet zo happy mee voelen. Maar aan de andere kant is het niet jouw fout dat het niet afgerekend is.
    tjonge je hebt hier echt een dillema.
    groetjes Kronova

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lastig... het is wel al drie weken geleden. Misschien kun je ze bellen en het probleem voorleggen? Als ze een beetje klantvriendelijk zijn, erkennen ze dat hun fout was, en dat je het gratis mag houden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ok, de opmerking van Nicole vind ik wel een goede... dus ben je er al uit?

    Enne... het scrappapier met de muffins kwam ik toevallig tegen bij Pipoos vorige week en dacht: leuk voor een verjaardagskaart, maar we kunnen januari natuurlijk wel omdopen tot "muffin-maand"!! (ook lekker....)

    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen