zondag 27 september 2009

Het begin van het herfstklaar maken van de tuin...


Afgelopen week heb ik Joey gevraagd om ons 'uit de kluiten gewassen' boompje te snoeien, als begin van het herfstklaar maken van de tuin.



Joey wil altijd graag helpen met zulk soort klusjes, Roos was naar een feestje dus Joey heeft geknipt en Lente deed het in de groene bak...



Uiteindelijk is dit het resultaat geworden, bijna zoals ik het zelf ook zou hebben gedaan. Nu nog 'even' het onkruid uit dit stukje tuin verwijderen en de buxusbollen snoeien. Dat klusje doe ik altijd zelf, wanneer het niet zou lukken heb ik het zelf verpest... (ipv één van de kinderen...) Hahaha...


1 opmerking:

  1. Hoi!
    Leuk weer alles lekker opruimen, je bent ook lekker aan het haken geslagen... groot werk maar erg mooi!!

    Stuur me even je adres voor het varkentje wat ik je beloofd had! Kun je die tzt verwerken op iets leuks!

    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen